Followers

7 Hari Jatuh Cinta Chord.

Chord ni aku main ikut ska aku jer..jji sdap dgr..korang try la..klu rse ada chord yg xkna coment ekk


C                            Dm
Angin sampaikanlah berita
G                        C  
Buat dia yang di sayang
Am                      Dm
Kau bisikkan lah di telinganya
G                          c
bahawa aku cinta kepadanya

Core I7 milliku...!!!


WAVE 110 RS AKU...

semenjak aku clash hri 2..motor aku je la yg jd peneman hidup ku..moto aku ni pon muda lg..bru je 2 bulan dgn aku..ehehe..moto aku ni ada nama..iaitu WAWA..haha..menti korang tya npe wawa...jwapannya..xkan aku nk panggil wave..hehe lg pon no plat dia 9434 ..klu dlm ic no genap kt blakang bermaksud org 2 prempuan..jd aku anggap moto aku ni prempuan la..hehe..dia lah awek aku yg poling setia wat msa..hheee..lyan eekkk gmbr dia  ...

Aku Gagal Dalam Percintaan Ku...

video
Klu ada pembaca yg tertawa kan aku msa ni aku xkesah pon....pelik kna..aku slalu tlong org lain dlm cinta ...tp kli ni aku dikhianati oleh cinta aku,..korang mesti knal kan cinta aku 2..xpyah la aku nk citer mugkin dia dh bahagia dgn lelaki 2..aku pon mula2 xsgka..tp nk wat cm na..yg pahit tu trpaksa kita telan..sbb mungkin manis dh tiada..jd..skrg ak tt move on..aku minx sokongan rakan2 bloger aku ni..tlong bg support k..thanx sbb sudi bca..bila nk tulis ni rsa sayu jer...hermmm...ckup la..tlis panjang2 pon wat pa..bkn dia blh balik pada aku lg...dia dh ada org lain..dlm dia2...hehe...fine..soffi...hidup kena tros kan..cayok22..lg ni aku wat khas utk ex aku 2...mungkin dia akan sedar nnt silap dia..dn xmengulangi nye lagi dkt bf bru dia..ckup la aku sbgai BAYANG2  melihat kebahagian dia...(",)..pembaca tolong bg tajok k..