Followers

maki bank

pada suatu hari aiman pergi berjalan2 di bandar.semasa sedang berjalan2 dia ternampak isterinya{diana}sedang merungut seorang diri di depan sebuah bank.so aiman ni pun pg la kat isterinya...

aiman:hai isteriku,mengapa awak merungut ini?

diana:pasal pekerja kat bank ni ha!diorang memang kerek!!

aiman:kerek??asal lak??

diana:tadi saya nak bawa keluar duit,tapi pekerja bank ni buat banyak songeh lak!germ betul!!lepas itu diorang halau saya keluar lak!

aiman:ishh!takleh jadi nih!kesian isteri abang!takpe2 biar abang sound dia cukup2!!

diana:ha bagus.biar diorang rasa!
selepas itu aiman dan isteri nya pun pgla kat pekeja bank tadi dan aiman pun memarahinya.

aiman:woi!!pekeja tak guna!!asal ko tak bagi isteri aku ambik duit ha??!!!nak kena belasah ka!!nanti aku saman kang!!

PB:sabar encik sabar...

aiman:apa sabar??!!!aku dahla tgh hangin nih,ko suruh aku sabar plak??!!

PB:masalahnya skg ni encik.duit yang isteri encik tu nak keluarkan adalah dari akaun orang lain.takan la saya nak bagi kut?!!encik ni ingat saya ni beruk ke??!!

aiman:{berpaling kepada isterinya}ko kan.......memang sial!!!!!!

diana:aa??

No comments: