Followers

Lata Kinjang...!!!! Terbaik with Farhan,Adi,Syafiq dan Asmui

Assalamualaikum dan salam chenta sume..argghhh..penat pon xhabis lg tp smgt tetap ada utk update blog
errmmm..Kenape penat??ermm sbb PC bru je balik dari swimming dkt LATA KINJANG ...siapa pernah pergi..bezz kan...air dia sejuk sangat3...hahax...mengigil-gigil dibuatnnyer...
tmpat dia mmg la jauh skit dr jalan besar..but puas hati la..sbb tmpt dia mmg cantik dan sejuk air dia...tp dtg la awal k..sbb nnt org ramai...klu x jd mcm PC td,,,trpaksa park kreta jauh2 sbb parking xda .. .hahax... so..thanx pada adi,paan,syafiq dan asmui.sbb join hari ni.hahahx.lepas ni kita siapkan assigment kita k..hahahx,,,

Sebenarnya Jadi student dkt UiTM Tapah ni xlah membosankan,bahkan menyeronokkan..hahahx..seriussly,
klu korang bosan..korang leh g mandi dkt lata kinjang..or blh g hotspring sungai klah...xlah jauh sgt dr tapah.
agak2 rindu dkt tmpat yg mcm KL leh jer g kampar or teluk intan...terubat la jugak rindu korang ...

thanx to carlos...sbb bg pnjam broadband
Salam Chenta

3 comments:

Chenta Eyfa Latieyfa said...

wahhh best nyew g lata kinjang..dah lama x kunjung ke sini..

Pangeran Chenta said...

mmg bez akak...mcm2 dh dorang buat utk kemudahan pengunjung

Puteri Diyana said...

uish..jeles siott aku tgk korg pegi lata kinjang..aish~sabar jelaa..hahaha :D