Followers

Memperkenalkan....

Aku nk knal kan kt sume pembaca.....
nie sume kwan2 aku...kmi ne ada 6 orang je dalam klaz ni..(Science1:2010-2011)
maksud aku 6 orang lelaki yg len sume prempuan..jumlah kmi 20 orang so..bleh byangkan brapa ramai budak prempuan klaz kami...

ok xnk cite panjang memperkenalkan yg pertama:


Nama die ni Nazrin..tp kami sume slalu panggil die TOW-BACK.Npe??aku pon xtau..die nie bdak pling pandai arr kt dlam klazz aku..slalu score dlm exam...die penah dpt 100% dlm add math...mantap...dia nie pon xkedekut ilmu aku..die slalu ajar aku...aku harap dia akan berjaya didunia dan diakhirat.. huhuhu..













Yang kedua:






Yang nie nme dia ikmal....die ni ketua pengawas kt sekolah aku....
die ni mmg brtanggungjawab..xda sorang pon yg brani ingkar arahan dia..
kecuali kami berlima...hehehe..dia ni mmg tegas...tiap2 kli ada assembly die lah yg paling sibuk..mengalahkan pengetua...silap2 hari bulan..menteri pon kalah dgn die...










yg ketiga:

ini nma dia ashahzuan...kmi sume panggil dia cawan...dia nie baik org nye suke tolong org...dia ni PRS kt sekolah kmi...tp aku rasa dia PRS bg kmi jelah..sbb dia slalu tolong kmi je... xbyk cite pasal dia sbb die ni jarang bkak mulut...so ini jelah tentang die..klu nk cite lebih2 nnt dia mrh plak.. hehehehe














Next ialah :

Shahmin...die nie org yg paling kiut kt klaz kami..die nie sahabat baik kpd cawan..mereka 2 sentiasa brdua...kmi slalu panggil dia camin..si camin nie pakar dlm wat animation...klu wat slide show gna power point..aku slalu je klah dgn die...die nie mmg terer arr bab 2....cikgu pon slalu puji dia...dia pon ada blog..n blog dia pon gempak jgak..(http://shah28.blogspot.com/)..













Seterusnya.:

Naim.
..dia ni member aku yg pling rapat..dia jgak mamat paling tinggi kt klaz aku...kmi slalu jd radio dlm klaz kmi...xkira masa..sentiasa on air...dia nie jgak ska men bola...tiap ptg kmi main kt pdg yg agak terkenal kt malaysia..iaitu padang tekah...hehehe...si naim ni ada satu tabiat iaitu suke g tandas..xtau dia wat pe kt andas 2...sowy naim ..pecah rahsia...

No comments: