Followers

Pengalaman X Ternilai.....

Assalammualaikum...aku bru je blik dri telok batik...tros je update blog..sbb ape..sbb rindu kt korang sume...Wt pe g telok batik???aku g sne sbb ada kem....kem memntapkan sahsiah diri dan kepimpinan..setiap daerah hantar 6 org wakil...aku salah sorangnya...pengesiaan kem tersebut sangat memberi kesan kepada diri aku dan rakan2 lain...setiap kli nk berhujah...kena sentiasa mengaitkan dengan firman Allah S.W.T dan Hadis...Itu yg membuatkan aku sering kalah dengan pelajar perempuan dari smka2 yg terlibat...kdg2 terasa malu pon ada jgak...mereka sume mmg petah berhujah..siap dengan membaca ayat2 dari Al-Quran lg...mmg power lah...Mmg aku rasa beruntung sgt..sbb dri beribu2 org kt negeri aku ni,..aku antara yg terpilih untuk kem ini...
aku harap..kementerian akan memperbanyakkan kem seperti ini lagi dimasa akan datang...
ok arhh..sowy gmbr xda..sbb aku xbwk kemera...tkot hilang...apa2 pon thanx kerna sudi membaca...Assalammualaikum

No comments: