Followers

Hang out di LakeTown BukitMerah

 Salam ...tgk tajuk...ada poham??? ok2..sbnarnya...pada 2/10/11..aku ,cawan,ikmal shahmin,nazrin,latifi,dan cuci telah bersama2 meluangkan masa di lake town...huhu..best gila bak hg...xtaw nk kta..smpai rsa xnk blk 2
.aku igt lg ayat si camin...di kta klu gelang tgan lake town 2 hilang xleh kluar...jd...jom bg hilang..xyah blik...hahahaha.









...konvoi kmi ni ( walaupun 4 bijik moto) berkumpul di Petronas Kamunting..Ikmal dan shahmin orang yg pling awal sampai.....lepas je berkumpul...dlm jam 8.15..kmi sume brtolak ke destinasi kmi...yeahhhhh....tgok la gmbr2 tu..masa bawak moto pon smpat lg snap gambar...



haha...aku dgn caawan ...mmg exited  gila msa ni.....tgok 2.siap, xtgok dpn lg....msa on the way tu ada 1 kemalangan yg berlaku..nsib baik ia tidak berlaku pda konvoi kmi..Allahamdullilah..

                        

                                                           
Latifi dan Nazrin yg sntiasa happy
cuci bersendirian..wt cm na...member sorang lg xjd ikut lak



 setelah...dlm 45 minit perjalanan..akhirnya,tibalah kami ke destinansi......
kami tiba pda jam 9.00.hahah....dlm perjalanan 2 latifi laa..yg pling hawar...mcm2 dia wat kt atas moto...adoi..


di tempat parking..nsib baik cawan yg bayar parking msa ni..
 aiikkk....td punya la exited...da smpai blh lak duduk ambik gmbar..haha....sbnarnya..kmi smpai awal sgt...waterpark 2 bukak kol 10...jd trpaksalah kmi membuat aktiviti yg tidak berfaedah sementara mnunggu utk msuk...harga tiket Rm27 but utk aku murah la skit sbb ic aku alamat kerian..walaupun menetap di taiping...hahaRm15 jer...





woii..spa sroh naik atas gajah 2. ..trun..hahaha..peduli apa....org xwat kmi buat..sian gajah 2....tgok la wajah2 keriangan kmi ni.....hahaha....apa2 pon yg penting kmi happy..dh mcm budak2 da kmi kt sni....sbnarnya gmbr kmi mndi xbyk sgt..tkot camera rosak kna air...ye la...bkn water proof pon.....hahahaha...lain kli aku beli yg wter proof byk la gmbr k...but..aku ada rkam beberapa scene yg menarik kt sna..bloh tonton video 2 dia akhir post ni yer...









 pda jam 4.00 ptg kmi pon blah la....walau pon kpenantan kmi tros ke destinasi berikutnya..iaitu ..rumah tok aku...hahaha....sbb ape...ye la...alang2 da smpai g la tgok tok aku jap.....n tujuan kdua....kmi lapaq nsi bak hg....xtaw nk kta pa da...punya la lapr........


 dkt kampung..family aku mmg da ada kt sna rupanya...mak aku wat nsi ayam utk kmi sume...pa lg......tibai bg hbis arr.....xckup lg 2..laksa pon ada opah aku wat....hahaha....


mmg perh arrr.r.....lepas jer mkan...relax lu....bg turun nasi dgn laksa dlu...hahah...aku,cawan dgn camin..hmpir trtido kot....dah..2..apa g...kmi pon smbung la perjalanan kmi utk pulang ke taiping.,.huhhhiihhi...,nk mndi g...hahaha...dh2..esk nya nk skolah lak....ckup2...jom kita brgerak...haha kmi menggunakan lebuh raya utara selatan untuk pulang..hahaha...skema gila ayat..k la....ni jer. yg aku dpt citer..nk upload sume gmbr berat sgt.......sory ekk...wat member2 skolah,..nnt aku bwak kamera g skolah k....tatata..salam chenta


                                       
haha...ni msa nazrin dan ikmal main...papan gelongsor..yg panjang 2..race kot...akhirnya..nazrin yg mnang

Ni masa aku main bomerrang..huhu..nk tercabut jntung aku....tobek dgn ikmal xnk naik...xtaw la nper...hehe
..maaf tlg sengetkan kepala..

ni lak video si latifi..hahah...lg best..klu prasan...msa last 2 ada plampung jatuh...haha..abg 2 xpuas hti kot dgn dia.....haha...apa2 pon latifi..the bez...

ehh...mna sesat lak video ni...haha...ni video msa kmi n the way nk g san..layan k..tiada aksi yg merbahaya



1 comment:

Zac Rega said...

osomee . bestnyee ^^