Followers

My Friend : Atikah Rosli

 Salam Chenta wat sume reader...haha dlm segmen Myfriend kli ni dituju khas wat kawan aku yg sterusnya iaitu..Atikah Rosli a.k.a Eyka...haha....dia juga antara org yg tergolong dlm list bestfriend aku...sbb dia slalu jgak buli aku..tambah2 bila dgn alin...uishh..tp smenjak dia berkenalan dgn si Munirah 2...ala..budak Sarawak 2...aiii...makin mnjadi2 membuli aku...iissshhhh..

Orang nya kecil ayu sekali
Bervest hitam segak berseri
PRS.... tugas diberi
Dia sentiasa membimbing kami


yeker...hahahah


ATIKAHH!!!!!!!!!!!!!!!!haha tula jeritan aku klu mrh kt dia...yela mna xnya..slalu buli aku...tp dlm buli2 pon..ada jgak sifat yg wat aku ska kwan dgn dia...first..dia slalu ambik berat sal member2 dia....mna nk cri org yg cm dia kan...ish3..dh la pndai...dlu first2 exam aku la slalu dpan dia..but now sorry to say la....jauh gila dia tinggalkan aku di belakang...huhuhuhuhu
 Second..Si Tikah ni sporting..dia slalu kluar lepak dgn aku,nazrin,alyn n rmai lg member2 lain...lg 1 klu bab brgosip waaa......cri sja sma dia....aku pon klu nk story moly..mesti cri dia..bru syokk...bukak geng kt  meja dia...haha...n....dia ni jgak xkdekut ilmu..sntiasa menghulurkan idea dia untuk kmi....hahaha(puji byk ni..)


Akhir kata...gud luck to you eyka....nnt bila kita sume dah further study kita....agak2 rindu kt aku 2...n member2 lain..juz visit my blog k..insyaallah aku x kan delete blog ni...n 1 lg....sementara masa masih ada..jarum jam masih berdetik...taktala bulan masih bercahaya..hahah...2 dia ..da mula da..haha...aku nk minx maaf kt hg klu ada wat salah.,.trkasar bahasa,tersilap bicara....angap la setiap kali hg baca..setiap kli itu jgak la aku mintak maaf kt hg k..Salam Chenta
Smile Always =)

No comments: