Followers

Hiking Maxwell HIll with Shahmin,Aryan,Hazlin Dan Mimah

Assalammualaikum semua,sihat x hari ni..or ada yang sambung cuti..
yela kot-kot xcukup cuti.

Erm hari ni PC baru je balik dari Maxwell Hill atau kita panggil Bukit Larut,
PC ni name jer orang Taiping tp xjarang naik puncak tu bukit tu..ermm.so setelah berpakat dgn member-member semua,kami pon sewa la jip ,naik atas tu..perhh caya la.org xramai..selalu mesti full,


first picture (shahmin baju malaysia,hazlin yg tgh tu..and hujung kanan tu aryan)

Baju putih tu la mimah

Friend For Live
 Erm kat atas ,,xpayah cakap la..sejuk gila...hahax..xdpt diungkap..memang bez,,ada taman bunga.titi gantung ermm ape lg..haaa..kayangan..hahax...xcaya korang dtg la..ada tmpat nama kayangan kt atas tu..serius,,tp kami semua xsampai la td..sbb takut...hehex...org xramai..jg jgan la pandai-pandai sgt..tol x?

titi gantung..

so kepada sesiapa yang xpernah naik bukit larut,,semesti nya cuba..memang x rugi..naik jip RM6 je sorang tp klu rasa nk jalan kaki..try la...bukan xblh..pernah je ada org sampai sana xguna jip...janji ada stamina dan fizikal yang kuat...hehex..Salam Chenta semua

8 comments:

MiSz ChOkI2 said...

hahaha,perak bru skali smpai,ni kn nk pnjt bukit tu..haha,tggu time ad mse dlu a..cm best je..

Pangeran Chenta said...

mmg bez....rugi la klu xdtg..atas tu sejuk sgt...view pon cantik...tp klu nk bez..bwak bekal naik atas..perhh..lg bez..leh picnic lg

Mummy Adriana said...

sempot tak nie daki bukit? hahaha

Pangeran Chenta said...

hahax...xsempot..sbb naik jip...hehex.. tp kat atas ni pon blh hiking lg...penat jgak la

Nisa said...

Kenapa takut pergi tempat kayangan tu? ;D Selalu jalan di kaki bukit je, tak pernah lagi naik. InshaAllah, next time.

Pangeran Chenta said...

sbb xda org la nisa..kami berlima ja masa tu...so risau la nk naik..errr...takutttt

Zamani said...

Salam~ Zam datang usha2 blog anda ;)
Thanks sbb sudi join segmen Blog Pilihan Zamani 84
Sambil2 menunggu keputusan di umumkan, jom blogwalking
dulu & berkenalan sesama bloggers. Pada yang dah bermula awal,
korang mmg sporting la :D Senarai terkini peserta
(sehingga 24hbApril) telah di update:

http://zamani84.blogspot.com/p/peserta-segmen-blog-pilihan-zamani-jom.html

Pangeran Chenta said...

thanx...ye zamani..nnt free PC mulakan