Followers

Persahabatan VS Cinta

Sbnarnya ada sorang kwan aku ni ada jtoh hti dgn kwan aku jgak..kmi ni member baik lah ktakan..wt ape2 pon mesti brsama..dri kecik g...tp..si mat(bukan nma sbnar) bgtau aku..eh Soffi kau kan Pangeran Chenta xkan xda idea kot..aku pon bgtau member aku spaya brsabar skit nnt aku tolong...so aku pon g lah jmpa si member pompuan aku ni lak..so aku pon mula lah..rancangan nk bg 2 member aku ni bercinta..cite punye cite...si member aku Lia(bkn nma sbanar) ni pon ckap yg dia pon mmg ada hti kt mat...sbb dri dlu lg dia tgok mat ni cba ambik hti dia...aku pon pelik arr..npe si mat ni minx tolong aku sdgkan dia dh cba tackle awek ni...so aku pon tya kt lia npe kau x tros terang je dgn mat...so dia pon ckp...persahabatan 2 lg penting kan soffi..aku pon trkedu jgak arr..aku pon angguk jelah..ptot lah si mat ni minx tolong aku..rpanya si lia ni tolak cinta dia smata2 dmi persahabatan mreka..so aku tya lia lg..ala korang kapel je lah..kan blh mengukuhkan lg persahabatn korang..lia senyum jer..aku pon heran arr...senyum plak minah nie...isy3 org serius ni.. tiba lia brsuara...nnt klu kmi putus cm na..mesti kmi akan bermasam mukan..jmpa pon xnk..apatah lg klu nk tgor...aku pon senyum je lah..n puas hti jgak ar...skrg aku nk g jmpa si mat ni..nk suruh dia sbar skit..sbb si lia ni kta dia xbrsedia nk hncurkan persahabatan mreka demi cinta..so lia bgtau aku sroh mat sbr je..klu btol si mat ni syg kan dia.. tgu smpai dia capai cita2 dia dlu...aku pon senyum jerr n blah...mat ko tgu...

readerss..komen???

No comments: