Followers

Hadiah Dari Parent Tercinta !! AHW 2653

Assalammualaikum sume..

First sekali..PC nk ucapkan syukur kehadrat ilahi dan Infinity terima kasih kepada
Kedua parent PC iaitu Abd Razak Bin Sabdin dan Ainon Bt Mohd Arif.
Kerana bermurah hati memberikan PC hadiah yang PC xmampu untuk PC beli di Usia Muda ni
hahax..LOVE BOTH OF U.

So kepada kawan-kawan,nnt aku bawak korang ronda k.. sbb korang adalah sebahagian dari hidup aku.
so kita perlu berkongsi..hahax..ayat !!

K..aku share dgn Korang sume gambar dia...Perkenalkan Bumblebee aku

 HEHEX..kreta myvi jer... MYVI EXTREME atau aku gelarkan dia bumblebee

THANX ABAH DAN MAK...U R THE BEST PARENT EVER

Yang Penting No tu mesti sama dgn BOS..hahax..

1 comment:

AQ Eyfa said...

wahhh best nyeww dapat adiah kete.hehehe.bila nak bw sis jln2 gak..hahaha