Followers

Sakit Hati! Sentap! Touching! Serius weeewww!

Sakit Hati!
PC betol-betol sakit hati sekarang.sentap dgn beberapa orang dan toching dengan seseorang!
Serius weewwh.Sebab ape?banyak sebab.tapi PC tak nak la tulis semua dkt sini.nnt terasa lak klu ada orang baca.tp PC paling tak suka kalau orang buat baik dengan PC hanya untuk kepentingan atau untuk mintak tolong
then dah dapat.teros belah macam tu.then bila jumpa .pandang pon x..tegor  lagi x la..errmm panas..
masa nak mintak tolong baik muka lembut suara..dh dapat berubah semua.PC taw la pc ni bukan budak yang hot..sbb PC xkejar semua tu.Cool udah le..tapi kalau dah banyak kali kena macam ni sapa xpanas kan.. so kalau kau rasa diri kau salah berubah la..aku xkesah..sebab nnt bila kot susah cari aku jgak.
last..thanx sebab sudi dgr luahan hati PC

3 comments:

Putry Shana said...
This comment has been removed by the author.
Putry Shana said...

sabar ye PC..mnusia ni mcm2 prangai ad...buatlah baik salu ngan depa..kita x rugi..dpt pahala lagi..satu ary t depa sndri akn terpk ngan perbuatan depa tu.. =D

Pangeran Chenta said...

thanx puteri