Followers

Ucapan Tahun Baru + Logo Baru










Assalammualaikum dan salam chenta dan selamat tahun baru...tanpa kita sedari kita sudah berada di tahun 2012..tahun penoh kontroversi..tp itu semua tidak penting...kita sepatutnya berdoa dan mengucapkan syukur kepada yang Maha Esa,kita masih dapat berdiri di bumi Nya.Kita masih diberi waktu untuk teros hidup dan perbetulkan kesilapan kita ditahun-tahun yang lalu.Oleh itu ,dal m keseronokkan kita menyambut tahun bau ini.jangan lupa plak tanggungjawab kita..wat adik-adik,selamat kembali ke ke sekolah.wat yg dah abiz SPM tu..mcm aku ni..haha..cari la keja..klu xnk jadi la sura atau suri rumah tangga..sama-sama kita tgok result kita yg bakal kluar xlama lg..hehe..hope di tahun baru ni Semua mempunyai azam baru atau sambung azam tahun lepas.hehex.Akhir sekali ,aku nk ucap thanx kpd smua blogger dan rakan2 lain..mengunjungi blog aku yg xseberapa ni..hahax..dlm diam2 ..usia blog aku dh menjangkau 4 tahun..lamakan..tapi bru skrg nk start aktif.. And skrg aku dh design logo untuk blog aku..simple jer..xlah sehebat mna pon..aku gna photoshop nk wt logo ni...siapa2 nk sroh aku tlg design logo kt korang...blh jer..RM 3 je....so xda ape dh nk tulis...bye...smoga tercapai azam baru...buat ibu bapa bangga k..Salam Chenta
Logo Baru




1 comment:

Anonymous said...

buy tramadol tramadol high tolerance - tramadol high snort