Followers

BORINGNYER....





SALAM CHENTA..boring siot...aduh...dh habis spm igt kan sronok but lg trok dr time skul dlu.....dh xtaw nk wt pe.....nk g cr kerja...tp aku nk tgu lesen keta lu...tkot nnt clash dgn time keja....so skrg ni..kira dok membuta la kt rumah,,,pastu bloging..then main game....hahahah....lma2 naik lah badan aku ni.....bila on je fb...ai sorang je on9..member2 lain sume xda...g mna xtaw..adoi......dh la si dia x on9...yela ...keja kan..,blik dkt tgh malam...adoi....sunyi gila....

ptg td g lepak kt lake garden..dgn nazrin....ermm.....boleh la nk hilangkan boring skit...plan dgn dia nk g tambun nnt ...tp xtaw bila....hope2 jd arrrr......klu x ..jd sura rumah lg la aku,,,errr...pnat dowhh...mcm mna la mak aku leh wt keja tiap2 hari.....aku yg stengah jam pon dh rasa cm nk pitam td...hehehe...biase arrr..dlu msa nk tlg mak slalu ckp...."errr xpyah..g bca buku...." but skrg "errr..sni tlg mak sapu rumah..asyik dok mengadap komputer jer."...hahaha...mna ayat lg panjang...hhaha.sbb 2 la aku ckp time skolah lg best...

aku hrap kawan2 yg msih brsekolah 2....nikmati la...nnt dh jd cm aku ..perhhh nyesal .....dlu sronok sgt nk hbis skolah..skrg dh dpt..nk study kt skolah,,,,,hahaha.....nikmat yg aku maksudkan itu..bukan enjoy jerr....korang study la leklok...buat ibu bapa korang bangga...tya cikgu klu xpham..nnt dh hbis skolah...mna blh tya apa2 kt cgu dh kan...so....natijahnya...korang perlulah bersedia untuk menghadapi alam dewasa..atau alam lepas sekolah la.....hahahaha.....prepare elok2....mcm aku..hehe..yela...mcm aku nk tgu lesen keta...so dh dpt nnt xla boring sgt sbb maybe dh dapat keja kot....tol; x????k...tata...

No comments: