Followers

Yeaahhh..kita ada 100 follower


Assalammualaikum dan salam chenta ...akhirnya...folower aku smpai 100 jgak...bg korang mungkin biasa..but bg aku....it satu yg meaningful...why???yela..ada jgak org yg nk follow blog kita ni...haha...bkn nye cntik pon...cma skrg dlm usaha untuk meningkatkan trafic jer..so..rkan2..tlg la promote blog kia ni ye.....heheh...





folower aku yg ke 100 itu ialah...izzat..haa....dia ni member adik aku..dia kta di slalu dtg blog aku..tp bru nk follow...mmg nsib ko la sbb jd yg ke seratus...korang blh add facebook dia..di sini..ok xnk cita byk...and sblom tutup bicara..nk ucap thanx dkt sume yg follow..yg bca post ni..follow la plak ye...hehe..bye

4 comments:

aSLaN said...

untungler ada follower.... kite ni follower pon takde..

Izzat_Tosey said...

eheh....x aku sangka..

Pangeran Chenta said...

xlah untung ...aku pon xsangka ada org nk follow...

Pangeran Chenta said...

izzat...xsangka ka??mmg tgu no 100