Followers

Selamat Datang Ke Alam Dewasa!!


Assalammualaikum dan salam chenta wat sume....hahaha....aku dh hbis blajar..yesss..cm xcya dowrh,,,rsa cm bru smalam  daftar form 1.....hehehe...tepat jam 4.30 p.m pada 5 Disember 2011..smalam la....aku sdah berjaya menamatkan pembelajaran aku di sekolah menengah....yes.....so blh la brblogging....hehe....no more uniform and no more homework......but...klu aku di takdirkan ke form 6...maka...aku akan bergelar pelajar skolah menengah blik la.....hahahaha....ape2 pon...caiyokk....result menentukan segalannya....rakan blogger tlg la doa sma ...agar result yg kluar nnt ok...




bile dh habis skolah ni...seronok ada ....sedih pon ada....sronok sbb kita xyah wat bnda2 yg kita xska lu tp terpaksa....cm berdiri kt perhimpunan...wat homework...exam....perhhh....tp bila diingat kembali....sbnarnya sedih lg byak....ye la...bila lg kita nk nyanyi lgu ngaraku...bila lg nk ucap salam n thanx kt cikgu...bila lg nk dgr cikgu berleter kt kita...bila lg nk kcau kwan...bila lg nk gelak sma2...bila lg nk study sma2...smua 2 mmg sgt susah nk dapat blik...alangkah indahnya jika kita tidak membesar....tp kita kena tros bergerak....utk tros brjaya,,,,rsa cm nk ngis time tlis ni,...btol kan???smua detik indah 2 hanya dapat kita nikmati ketika kita di bangku skolah...thun depan klu nk g skolah ..pengetua sroh blik ja...haha...rsa cm sayu je kan..SPM wujud untuk menguji kita...but SPM jga wujud utk memisahkan kita dgn detik manis itu,....bila lg kita nk dpt sume 2...aku hrap detik2 itu akan ada di masa hadapan....

Akhir kata....saya MOHAMAD SOFFI BIN ABD RAZAK..ingin mengucapkan TERIMA KASIH CIKGU..atas  semua usaha yg anda lakukan bg membentuk kmi mnjadi seorang yg boleh berdiri diatas kaki sendiri....slain itu wat sume kwan2 dri klas 5 sains 1 hingg 5V4...aku minx maaf klu aku ada bergurau kasar dgn korang.,..lpas ni mungkin sukar utk kita jmpa lg kan.....And to all student Smk Taman Panglima...aku nk minx maaf klu selama aku jd abg long a.k.a Ketua Pengawas dlu ada terkasar dgn korang....hukum korang....sorry k...aku cuma amanh dlm tugas aku......so no more dendam...k.....SALAM CHENTA..

p/s:sbnarnya aku mlas nk update blog..hehe...but td si min mon dah tya sal blog aku..tros smangat 2 dtg blik....hehe thanx min mon sbb bg smgt blik...hahaah.....dia pon bru wat blog...ni link dia..klu korang kwan aku...korang kna kwan dia jgk...hahaha--->http://ohmysleepingbunny.blogspot.com/

No comments: