Followers

My Friend :Nazrin

Asalammualaikum dan salam chenta sume....hari ni. dlm segmen my friend aky..nk knal kan pda sume reader...rakan study aku...hahaahha....nama dia Nazrin..tp member lain sume pangil dia Towback...haha..mungkin ada diantara korang yg mmg dh knal dia...sbb dh bca psal post sblom ni..tentang sume member kelas aku....tp xpe...aku ttap nk wat post ni but just for he...Towback ni dirakan sbgai kawan baik aku jgak la....walaupun bru knal dia....dia friendly...pandai bergurau..and yg pling penting dia ni...Genius...haha....mna x nya....dia blh score text add math 100%..gila ka...aku pon cukup2 mkan jer...huhu...sbb 2 la dia ni anak kesyangan cikgu2 kt skolah..haha,,,,



Selain itu...cehh..gna penanda wancana la plak...dlu msa skolah xnk gna.....hehehe...ok...dia ni jgak .hayper aktif aaaa....dia mewakili sekolah dlm byk acara ....byk ker...eerrr ye lakot...yg aku tau dia ni..wakil bola tampar thun ni..and bola sepak thun lepas...blh kira aktif la 2...dia jga pengerusi rumah sukan dia.....di sekolah perangai dia berbeza dgn di luar....klu korang jumpa dia kt skolah...errrr..punya la baik pijak semut pon xmati.,...haha.tp kt luar...tmbh lak time2 lpas tusyen..perhhh.....sume org dia nk kcau....tp dia ttp score dlm akedemik...sbb 2 aku kta dia ni....genius..hahaha...


 Akhir kalam...hahaha....aku bangga sbb ada kwan yg mcm dia....snang sma2..ssah sma2....hope berkekalan la persahabatan kmi...skrg kmi tgh sudy sme2 kt ???????????????????hahaha..suspen skit...kmi study dkt institut mmndu spakat....hahah.tgh nk wat lesen keta...insyaallah ..buln depan dpt la lesen kmi... k...tata...

p/s:towback...klu hg bca post ni..jgn mrah taw...hahaha

No comments: