Followers

Lagu Tema utk Budak Fixie---->SIMETRI (video clip)


Assalamualaikum dan salam chenta....Simetri..itu la lgu yg dinyanyikan oleh juara akedemi fantasia musim ke -9 iaitu hazama dan Icon Rock negara kita amy search...hahaha....sbb ape aku kta lgu ni ssuai utk budak2 fixie dan termasok la adik aku yg gila jgak kt fixie ni...pntang free ja...kluar la ride dgn member2 dia..huhuhu
sbb:



1)video clip lgu ni mengetengah kan sbasikal fixie...xda kenderaan lain pon..fixie semata-mata...sempoi...hazama dan amy serch jga sma-sma mengyauh basikal  dlm video clip ini...

2}lg 1 sbb kta tgok bdak fixie kdg2..pecah2 wt group msing2....then ada la wujud puak2....sedangkan mereka smua ni ada persamaan ..semetri la ktakan..ye la..sma kayuh basikal ..tol x??

k ..ape2 enjoy...lgu nya ..aku da letak..skali dgn gmbr fixie adik aku yg sorang ni

Fixie adik aku


No comments: