Followers

Ella Bakal Akhiri Zaman Solo Tahun Ini?

Ella Bakal Akhiri Zaman Solo Tahun Ini?
KUALA LUMPUR – Ratu Rock negara, Ella dilaporkan telah menghadiri kursus perkahwinan baru-baru ini dan menimbulkan spekulasi bahawa beliau bakal mendirikan rumahtangga pada tahun ini.
Blog hiburan terkenal, Gua.com memberitahu bahawa Ella atau nama sebenarnya Nor Zila Aminuddin, 46, dikatakan kini menjalin hubungan dengan seorang jejaka yang hanya dikenali sebagai ‘A’ dan digambarkan sangat sepadan dengan penyanyi rock tersebut.
“Sah! Ella telah pun menghadiri kursus kahwin pada hujung minggu lalu.
“GUA yang pantas merisik siapakah lelaki yang berjaya menambat hati Ella, namun tidak akan mendedahkan siapakah lelaki yang menjadi pilihan hati Ella. GUA dengar lagi, lelaki tersebut cukup sepadan dengan Ella,” kata blog tersebut baru-baru ini.
Selain itu, pemilik blog itu juga meyatakan bahawa jejaka yang namanya bermula dengan huruf ‘A’ itu merupakan bekas kekasih Ella yang terpisah dahulu dan membawa haluan masing-masing.
Jejaka ‘A’ tersebut juga dikatakan memiliki rupa bentuk tubuh yang tinggi lampai, kacak dan mempunyai kerjaya yang baik.
“Khabarnya lelaki yang dimaksudkan namanya bermula dengan huruf A. Seorang yang berkerjaya dan agak tinggi lampai dan kacak orangnya.
“Pasangan tersebut pernah bercinta satu ketika dahulu, namun putus di tengah jalan. Masing-masing membawa haluan sendiri dan takdir menentukan mereka bertemu kembali dan menjalinkan hubungan cinta semula,” gosip pemilik blog itu lagi.
Mengenai perkahwinan yang mengejutkan ramai peminat rock di negara ini, Gua.com turut memberitahu bahawa keluarga Ella dan jejaka ‘A’ sudah bertemu di antara satu sama lain namun pertemuan tersebut bukanlah merupakan majlis pertunangan pasangan itu.
Ella merupakan Diva Rock tanahair yang memulakan kariernya bersama sebuah band rock, Ella & The Boys, yang ‘meletop’ pada sekitar tahun 80’an dan gelaran tersebut kekal sehingga kini apabila dikatakan tiada artis rock wanita yang dapat menandingi kehebatannya.
Sekiranya gosip gembira dari Gua.com ini benar, maka dijangka jumlah artis yang akan berkahwin pada tahun ini akan bertambah dan sekalung tahniah dari Mynewshub.my kepada Ella yang bakal mengakhiri zaman anak daranya – Taniah! – Mynewshub.my

1 comment:

AQ Eyfa said...

Moga akan benar2 jadi kenyatan wat Ella.hehehe.